Connect with us

Szerbia

Az elmúlt 40 napban a szerb elnök 30 televíziós interjút adott
0 (0)

Avatar photo

Közzétéve:

A megjelenés dátuma

televízió
A szerb elnök elmagyarázta, hogy a Meg 2 miért jobb, mint az Oppenheimer (Forrás: Le Chou News)
A csillagok segítségével értékeld a cikket!
[Összesen: 0 Átlag: 0]

Hallgasd meg ezt a cikket!

Aleksandar Vučić szerb államfő az elmúlt negyven napban harminc alkalommal fordult közvetlenül a polgárokhoz az országos frekvenciával rendelkező televíziókon keresztül – közölte a szerbiai átláthatósági és felelősségvizsgáló kutatóközpont, a CRTA (Centar za istraživanje, transparentnost i odgovornost). A vizsgálat augusztus 9-ével zárult, Vučić azóta már szerepelt a kocsmai szintű műsorokat sugárzó Happy Televízióban és a jóformán semmivel sem különb Pink Televízióban, mindkettő országos frekvenciával rendelkezik, és egyik is, másik is a kormányzat médiafészkének számít.

Médiadiktatúra a televíziók által

A CRTA civil szervezet az X-platformon (korábban Twitter) azt írta, hogy a megfigyelést július 1-jétől augusztus 9-éig végezte, vagyis ebben az időszakban vizsgálta, hogy a szerb elnöknek hány jelenése volt a szerbiai televíziókban.

Vučić gyakori tévészereplése nem csak a CRTÁ-nak tűnt fel, hanem a belga Le Chou Newsnak is, amely a fenti képpel figurázta ki a szerb elnököt, illetve annak gyakori tévészereplését.

A képen szerepel egy digitális tábla is, amelyekből a szerb elnök többet is kapott ajándékba a figyelmes kínaiaktól, azóta időnként ezek segítségével nyomatékosítja mondandóját.

A szatirikus portál az általa közölt képhez kötődően azt írta, hogy Vučić elnök elmagyarázta, miért gondolja, hogy a Meg 2 jobb, mint az Oppenheimer.

Ez természetesen fake news, de pontos természetrajzát adja annak, hogy a szerbiai médiavilág milyen irányba tart.

Mindent elveszített Ništől délre

A Le Chou News gyakran viccelődik a szerb elnökkel, legutóbb azt a fotót közölte, amelyen Vučić a macedón államfővel látható.

A belgiumi szatirikus portál a képhez azt a kommentárt fűzte, hogy a szerb elnök elveszítette a sakkmérkőzést macedón ellenfele ellen, és mindent eljátszott, ami Ništől délre van.

sakk le chou

Vajon ki nyert és ki veszített? (Forrás: Le Chou News)

A sakkpartiról maga Vučić is beszámolt az Instagram-profilján, az ott közzétett néhány képhez csak annyit fűzött, hogy egy jót sakkozott macedón kollégájával.

A hozzászólók ugyan érdeklődtek az iránt, hogy vajon ki nyert, de erre nem kaptak választ, a legtöbbjük azonban biztos volt abban, hogy a szerb elnök mattolta be az ellenfelét.

Egyikük például azzal viccelődött – ellentétben a Le Chou News szatirikus portállal – hogy “egy rossz lépés, és Észak-Macedónia örökre eltűnik a térképről”.

A csillagok segítségével értékeld a cikket!
[Összesen: 0 Átlag: 0]
QR Code

Küld el ezt a cikket e-mailben

Ehhez kattints ide

Feliratkozás a Hírlevélre

Az e-mailek heti három alkalommal hétfőn, szerdán és pénteken kerülnek kiküldésre.

Meteorológia



B.A. Balkanac

Balkanac

Magyarország

8372 - Magyarországnak üzentek Szarajevóban 8372 - Magyarországnak üzentek Szarajevóban
Bosznia18 óra telt el azóta

8372: Srebrenicára utaló graffiti jelent meg a magyar és a szlovák nagykövetség falán Szarajevóban
5 (6)

TartalomjegyzékMédiadiktatúra a televíziók általMindent elveszített Ništől délre A csillagok segítségével értékeld a cikket! [Összesen: 6 Átlag: 5] Hallgasd meg ezt...

A hidegháborús korszak egyik járművének számító BTR-ek egy oroszországi katonai parádén A hidegháborús korszak egyik járművének számító BTR-ek egy oroszországi katonai parádén
Fegyverzet2 hét telt el azóta

A szerb média szerint Orbán 66, és nem 26 BTR-t küld(ött) ajándékba Vučićnak, mi lesz a MiG-29-esekkel?
4.6 (5)

A magyar és a szerbiai hírek több ponton is eltérnek egymástól: magyar részről eladásról beszélnek, a szerbiai kormánymédia viszont arról...

A győzelmet nemcsak a Real Madrid szurkolói ünneplik, hanem a zágrábi Dinamo szimpatizánsai és a klub dolgozói is, mert ez nekik is pénzesőt jelent A győzelmet nemcsak a Real Madrid szurkolói ünneplik, hanem a zágrábi Dinamo szimpatizánsai és a klub dolgozói is, mert ez nekik is pénzesőt jelent
Horvátország2 hét telt el azóta

A Real Madrid győzelme pénzesőt hozott a zágrábi Dinamónak
5 (4)

Az fájlalható leginkább, hogy sem a Hajduk, sem az összes többi horvát csapat nem tud megbirkózni azzal a pénzügyi fölénnyel,...

Az EP-választásokon ezt kell megtölteni, erdélyi magyar képviselőkkel is például Az EP-választásokon ezt kell megtölteni, erdélyi magyar képviselőkkel is például
Erdély2 hét telt el azóta

Megvan Erdélynek a maga baja
3.7 (3)

Elemzők attól tartanak, hogy a tömbmagyarságban lesz alacsony a részvétel, mivel a politikából kiábrándult székelyek legyinthetnek egyet: „Úgyis magyar lesz...

A boszniai Szerb Köztársaság köztelevíziójának funkcióját betöltő RTRS ismét a Kreml szócsövének funkcióját töltötte be, amikor szó szerint idézte az SVR orosz titkosszolgálat közleményét újabb merényleteket vizionálva A boszniai Szerb Köztársaság köztelevíziójának funkcióját betöltő RTRS ismét a Kreml szócsövének funkcióját töltötte be, amikor szó szerint idézte az SVR orosz titkosszolgálat közleményét újabb merényleteket vizionálva
Bosznia2 hét telt el azóta

Az orosz hírszerzés Orbán és Vučić elleni merénylet lehetőségével riogat, a boszniai szerbek átvették
5 (3)

Az Oroszországi Föderáció Külső Hírszerző Szolgálatának (Служба внешней разведки Российской Федерации, SVR) információi szerint a „kollektív nyugat” két újabb célpontja...

Szlovákia

Európai Unió

Oroszország

Kína

Három nap legjava