Connecteu-vos amb nosaltres

Hola, escriviu aquí el que busqueu

Xina

CONCURS DE VÍDEOS I TERMINIS: Segons Szijjártó, els que argumenten en contra del ferrocarril Belgrad-Budapest volen aprofitar l'avantatge competitiu d'Hongria i Sèrbia

CONCURS DE VÍDEOS I TERMINIS: Segons Szijjártó, els que argumenten en contra del ferrocarril Belgrad-Budapest volen treure l'avantatge competitiu d'Hongria i Sèrbia 259285600 425531892373443 6044474334477071807 n
Albanian  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni sqArabic  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni arBelarusian  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni beBosnian  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni bsBulgarian  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni bgChinese (Simplified)  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni zh CNChinese (Traditional)  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni zh TWCroatian  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni hrCzech  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni csDutch  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni nlEnglish  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni enFinnish  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni fiFrench  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni frGerman  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni deGreek  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni elHebrew  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni iwHungarian  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni huItalian  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni itJapanese  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni jaKorean  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni koMacedonian  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni mkPolish  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni plPortuguese  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni ptRomanian  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni roRussian  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni ruSerbian  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni srSlovak  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni skSlovenian  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni slSpanish  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni esSwedish  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni svTurkish  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni trUkrainian  VIDEÓVERSENY ÉS A HATÁRIDŐK: Szijjártó szerint a Belgrád-Budapest vasút ellen érvelők Magyarország és Szerbia versenyelőnyét akarják elvenni uk

Temps de lectura: 5 minut

Aleksandar Vučić szerb államfő kedvenc sportja la roca base, aquesta setmana ja n'ha baixat un, així que aquesta setmana comença bé. Aquesta vegada, el soci va ser Péter Szijjártó, ministre hongarès d'Afers Exteriors i Comerç, que es va incorporar al president serbi a Novi Sad. Durant la col·locació de la pedra angular del tram de la línia ferroviària Budapest-Belgrad entre Novi Sad i Kelebia, Szijjártó va afirmar que aquells que argumenten en contra de la construcció del ferrocarril d'alta velocitat Budapest-Belgrad i la ruta de transport entre els ports grecs i l'Europa occidental volen aprofitar Hongria i Sèrbia.

Arriben els productes xinesos: és bo o no?

El ministre hongarès d'Afers Exteriors i Comerç + va afegir que els que argumenten en contra del projecte volen conduir l'aigua als molins d'altres països i van en contra dels interessos nacionals hongaresos i serbis, tot i que “si els agrada als altres, si no, els serbis i Els hongaresos volen estar entre els guanyadors del nou ordre econòmic mundial”.

Cada cop arriben més mercaderies xineses als ports grecs, i aquestes mercaderies han d'arribar d'alguna manera a la meitat central i occidental d'Europa. Així, ha començat una gran cursa per quins països passarà la ruta de transport més ràpida. Sèrbia i Hongria també han entrat a la competició, però això requereix una línia ferroviària moderna, ràpida i segura.

- ha explicat Szijjártó, que ha assenyalat que el 2020 va ser el primer any en què Europa va tenir més comerç amb la Xina que amb els Estats Units, i els Estats Units també van comerciar més amb la Xina que amb els països de la Unió Europea.

El ministre hongarès d'Afers Exteriors i Comerç ha afegit que el ferrocarril entre Belgrad i Budapest, que s'acabarà el 2025 a banda i banda, podria facilitar la realització d'aquest comerç. Al mateix temps, Szijjártó ha subratllat que Sèrbia i Hongria tenen una cooperació pragmàtica amb la Xina, i ambdós països se'n beneficien.

La nova línia ferroviària de més de 300 quilòmetres serà una línia de ferrocarril electrificat d'alta velocitat de dues vies, proporcionant a Hongria i Sèrbia la ruta de transport més ràpida entre els ports grecs i l'Europa occidental.

- va dir Szijártó, però és clar que no només va prometre, el president serbi tampoc està malament en aquest gènere.

Concurs de vídeos

La construcció de la línia de ferrocarril entre Belgrad i Budapest està finançada per Hongria, Sèrbia i la Xina, i els xinesos estan encantats de donar préstecs a altres països.

A munkálatok elkezdésekor Aleksandar Vučić kiemelte, hogy az új vasút számos további korszerűsítést von maga után.

Segons ell, es construirà una nova estació de ferrocarril a Novi Sad, per exemple (hi haurà alguna cosa a lliurar de nou), i es construiran un total de 49 passos inferiors i superiors al tram que connecta la ciutat de Vojvodina amb la hongaresa. frontera.

El president serbi ha afegit que d'aquí a uns anys es podrà arribar a l'altra capital en menys de tres hores des de Budapest o Belgrad, fet que reforça encara més els vincles ja estrets entre els dos països i els dos pobles.

El president serbi no va voler quedar-se darrere del ministre hongarès d'Afers Exteriors en la "batalla de vídeos" a les xarxes socials, per la qual cosa es va desenvolupar un nou tipus de competència entre ells dos, només Vučić va prometre i va comprometre una garantia no a Facebook sinó a Facebook. a Instagram.

En exactament tres anys, tindrem la línia de ferrocarril Belgrad-Novi Sad-Verbas-Subotica-Kelebia.

La construcció en si, i tot el que en guanyarem, suposarà un nivell de vida més alt, salaris més alts, pensions més altes per a totes les persones i un futur millor per als nostres fills.

Estimats amics! Moltes gràcies per creure en una Sèrbia millor, per una Sèrbia exitosa i per creure en tu mateix i per tenir el poder de canviar les coses.

Només hi puc garantir una cosa: que seguirem lluitant, que els resultats seran millors i que estaràs orgullós del teu país i (així) asseguraràs el futur dels teus fills.

Per tant, era un paquet "tot en", molts en un, però mai hi ha escassetat de promeses a Sèrbia.

Respecte als terminis

Si ens endinsem una mica en el passat, potser ens trobem amb articles, per exemple del 2015, que afirmen que la construcció del projecte del ferrocarril d'alta velocitat serbi-hongarès, és a dir, l'alta velocitat Belgrad-Budapest, és molt lenta, per tant els competidors haurien tingut prou temps per fer-ho, per superar-nos a l'hora de portar productes xinesos a Europa, però no hi ha molts competidors.

A szerbiai közszolgálati (állami, Vučić-párti) televízió 2015. december 23-án arról számolt be, hogy Aleksandar Vučić (que ja era / encara era primer ministre en aquell moment) va declarar en un acte a Novi Sad aquell dia que el tram del ferrocarril d'alta velocitat entre Belgrad i Novi Sad s'hauria de "obrir el 2018".

Això és fantàstic per al nostre país. D’aquí a dos anys i mig ho acabarem tot. Espero anar de Belgrad a Budapest amb els meus col·legues xinesos i hongaresos per mostrar què podem fer quan estem plens d’acció i de fe.

Així va dir fa sis anys, en un passat llunyà, el president serbi estava ple d'acció i fe.

El tram del ferrocarril d'alta velocitat (xinès-rus) entre Belgrad i Novi Sad que connecta les capitals hongaresa i sèrbia no s'ha acabat des d'aleshores -hi va haver problemes de construcció tant al costat rus com al xinès-, que no va ser gaire tractat a Budapest. durant algun temps, però després de nomenar els contractistes hongaresos, l'assumpte va esdevenir important.

Szerb részről a legutóbbi ígéret augusztus 24-én hangzott el. Aleksandar Vučić akkor azt mondta, hogy fél év múlva beindul a forgalom a Belgrád és Újvidék közötti szakaszon. Ha ez valóban így lesz, akkor megállapíthatjuk, hogy a 75 kilométeres vasúti szakasz megépítéséhez 6 (betűkkel leírva: hat) évre volt szükség.

El següent exemple textual podria ser una tasca excel·lent en matemàtiques: quan es completarà el tram de 105 quilòmetres entre Novi Sad i Subotica, si es van trigar 75 anys a construir el tram de 6 quilòmetres entre Belgrad i Novi Sad, sempre que les condicions no canviïn? .

Veient el ritme de construcció fins ara, per a Hongria gairebé no hi ha perill que "el ferrocarril d'alta velocitat es construeixi ràpidament" a la part sèrbia, tret que succeeixi un miracle. CONCURS DE VÍDEOS I TERMINIS: Segons Szijjártó, els que argumenten en contra del ferrocarril Belgrad-Budapest volen treure l'avantatge competitiu d'Hongria i Sèrbia 249099900 4661856030502788 2264609031380713834 n

El més divertit és que poc més de dos mesos després de l'última promesa, Stadler va lliurar un tren a Sèrbia a una velocitat de 200 quilòmetres entre Novi Sad i Belgrad, una vegada, per fi, qui sap quan, potser l'any vinent, el tram en qüestió. es construirà, però encara no prenguem verí a aquest últim.

Talán mondani sem kell, hogy a kétszintes szerelvényt Aleksandar Vučić vette át – mert a szerb elnök nem csak az alapkőletételeket kedveli, szívesen ad vagy vesz át bármit, aminek köszönhetően már nem csak a televízióból, hanem hamarosan a hűtőszekrényből és a mikrohullámú sütőből is ő ugrik elő, ha nem vigyázunk.


Inscriviu-vos al butlletí diari!

CONCURS DE VÍDEOS I TERMES: Segons Szijjártó, els que argumenten en contra del ferrocarril Belgrad-Budapest volen aprofitar l'avantatge competitiu d'Hongria i Sèrbia

El temps

Seguiment de Facebook


Selecció de Google